Saját nyaralás! Első rész

Jó napot, jó. Hogy hiányzol és a boltban.

Szeretném megosztani a benyomások és érzések!

Ezúttal vakációzott jaltai. Ez egy csodálatos város saját karakterrel és a történelem.

Saját nyaralás! Első rész

A legjobb az egészben az, hogy az idei nyáron nem olyan forró, a hőmérséklet optimális az én szép bőr + 28.

Az első nap mentünk azonnal a tengerbe, így volt pezsgő és kék. A víz tiszta, és hajózott medúza.

Sonya azonnal észrevette a kis halak úsznak a víz közelében.

Nehéz volt elhinni, hogy mi egy teljesen más helyen, mert voltunk Vladimir felhőszakadások mivel nyár elején, és a nap, Soha nem álmodtam. És van egy szépség és a meleg!

Saját nyaralás! Első rész

A következő napon, a tulajdonos a vendégházban, ahol laktunk elvitt minket egy túra Szevasztopol. Ott láttuk a hadihajókat, műemlékei, az elveszett hajók, és csak egy séta a gyönyörű városban.

Aztán mentünk Hersonissos. Ott járt a múzeumban, és megérintette a romokat.

Múzeum régiségeket. Csak lenyűgöző, én maradtam ott sokáig, nagyon érdekes volt, hogy fontolja meg, és küldje el a sok ember volt itstrumenty kezek, edények, dekoráció.

Saját nyaralás! Első rész

ó, ez közel áll hozzám. Stukkó és kőfaragás.

Szeretem a régi épületek, annyi energiát rájuk. Nos, hogyan megy az ilyen helyeken, anélkül, hogy a fagylalt.

Sirályok is megcsodálhatják a tengerre és Hersonissos))).

Saját nyaralás! Első rész

majd, miután látogatást tett Kherszonészosz volt egy hajókiránduláson, nagyon frissül, és hozzá erőt a déli meleg.

és mindenütt, hal, hal, hal.

Ez a nap olyan intenzív volt, aztán mentünk a templomba Forosz.

Saját nyaralás! Első rész

Fajok smotrovoy- egyszerűen elragadó!

milyen jó volt. Ez a nap emlékezni fogok sokáig. A szám jött zhudko fáradt és kiégett, de boldog ez a turné.

Most szeretnék beszélni egy kicsit a város maga.

Jalta egy teljesen tkristichesky város, kevés üzletek produkrami leállás, egy csomó butik üveg kirakatokat, akkor piszkálni mindenhol, leginkább a vízparton. Ez kényelmetlen, sőt bosszantó számunkra, mert vásárolni sima vizet, át kellett mennie az egész rakpart és megy a piacra, vagy egy kis bolt, majd prodelyvat ugyanúgy a tenger. A vízparton sétálni egy csomó ember öltözött a karakterek karikatúrák egy nagyon csúnya lények, hogy egyszerűen híg a pénzt a segítségével, mint egy ártatlan kép a mobiltelefonján. Tehát mi fogott az első napon, elvitték a gyermeket ez a szörny, aztán jött egy másik, eltávolítjuk fvtoroy kép. Ez volt minden történik a mi kamera lefelé. Aztán odajött és azt mondta, hogy ingyenes, mintha, 100R fotó. Nem volt szél, és kaptunk 1000. követően, természetesen kérte a változás, de ez nem volt 800r. de csak 200-at tud képzelni! Elkezdtünk zokon az ár 100R. Nem 400 per ló őrült egy öltöny és a krokodil, de azt mondták, hogy nem azt mondják, hogy, és az ára 400 rubel mind a két kép között. Azt összeveszett szinte közvetlenül a vízparton, a hangulat teljesen megromlott. Fényképek töröltünk, hogy ebben az esetben nem emlékeztetnek egy ilyen rossz élmény.

DE! Barátok soha fotkat ilyen állatok öltözött fel egy idegen városban. látnak a látogatók és a hiszékeny fajta.

Most vissza az építészet. Ez egy hihetetlenül gyönyörű város a történelem és a régi épületek, beleszerettem velem az ismerős modern stílusú, finoman csodálni a szobrok és virág díszek!

Saját nyaralás! Első rész

nézni egy ilyen szépség volt egy csomó vázlatok új művek szobrászi miniatúrák.

Ez az épület, amely minden nap haladunk a tenger.

A felvonó a jaltai két, egyenként egy kicsit egyenesen át a városon, és a második megy AiPetri, de erről később.

Saját nyaralás! Első rész

Hogy őszinte legyek, semmi különös, egy kis emelkedés a zárt kabinban 1-2 fő részére. De a tetején sétáltunk egy kicsit.

A következő nap, úgy döntöttem, hogy viselni világos ruhát, hogy hígítja a képeket színű))

Nos, anélkül, hogy önmagáról)))

Saját nyaralás! Első rész

Laktunk egy kis dombon áll, azt lehet mondani, nagyon hasznos, mert lefogyott a nyaralás alatt 6 kg. Mert minden nap megyünk fel és le a dombon, de nagyon tetszett! Zhdvizhenie az élet, különösen, ha van egy ülő munka zhudko.

Szeretjük, hogy menjen a múzeumok több mint hazugság a strand és a sült, amíg aranybarna, így számunkra ez nem volt nyilvánvaló, hogy már nyaralni a múlt héten, és nem vagyunk túl cserzett. de láttunk már sok!

A turnét volt a Botanikus Kertben.

Ez az a hely tetszett a legjobban az egészben, olyan sok szép növények, fák és virágok, hogy egyszerűen nem hittem a szememnek, hogy van egy ilyen szépség!

Alley Bamboo! ilyen magas, és cseng a növények beleszeretett velük.

Saját nyaralás! Első rész

én még soha nem láttam rózsa.

üvegházban kaktuszok, ez sooo meleg és leszúrta az egész, de volt egy nagyon szórakoztató, mert olyan sok kaktuszt!

kis tavak hallal és narancs liliommal.

Saját nyaralás! Első rész

és persze a kedvenc tenyér obazhaet őket!

és mi volt a labirintusban, ott tényleg ijesztő, ő nagy és magas, hosszú séta találni a kiutat

nem vettük észre beesteledett.

Saját nyaralás! Első rész

Ez a nap volt, egyszerűen lenyűgöző!

Következő a tervek utazás Fecske Fészek.

Hajózunk vissza a hajón, és élvezte a sziklás partjai Jalta.

egy gyönyörű hely, de belül nem kaptunk, csak állt ott, és levette. De tetszett az út a hajón.

Ez a blog az a hely, egy fotó zakonchilos- folytatása a második rész a következő blog.