Mit kell tennünk?

A hotel rendezni. Most jegyeket.

Plane gyors, de drága, autó olcsó, de hosszú ideig, valamint a parafa a péntek este a helység Moszkva. Motor hajók Moszkvától Szentpéterváron nem megy. ))) Szükséges, hogy a vonat.

A szállásfoglalási visszautasítjuk, úgy döntöttünk, a helyszínen (az állomáson) orientálhatóvá milyen vonatot, és mennyit fog menni.

Táskák összegyűjtöttük órákban. Ezért szeretnénk a lehető leggyorsabban utazni Moszkvától Szentpéterváron. )))

Elvitték csak, amire szüksége van:

• - 2 gyermek (3 éves és 7 hónapos.)))
  • - okmányok: útlevél és bizonyítékok
  • - 2. babakocsik és esőkabátok
  • - több készlet tartalék ruházat (nadrág, zokni, póló, stb)
  • - modulokat és a kamera kiváló minőségű képeket,
  • - készpénz.

Mielőtt Leningrád w / w állomás van a metrón, így gyorsan és gond nélkül. De az állomáson vártuk a meglepetés.

Megérkeztünk az állomásra 20:00 és a következő vonat várhatóan csak 2:00. De volt még egy lehetőség -, hogy elhagyja a lehető leghamarabb, de a Kurszk vasútállomás. )))

A távolság az állomások között mintegy 5 km-re. Mivel rengeteg ideje volt, gyalog mentünk, és elsajátította a távolság körülbelül 1 óra.

Gyalog megyünk. Között a Leningrád és Kurszk állomáson

A Kurszk állomáson, azt mondták, hogy a jegyek, de csak 23:40 és azt a helyet a különböző vasúti kocsik. Mit kell tenni?

Desire megjelenni holnap Szentpéterváron legyőzte a kellemetlenségeket és nehézségeket. Vettünk a jegyeket, és a várakozásunk, hogy valahogy felcsillan, mentünk a szobába anya és a gyermek a vasútállomáson.

Anya és a baba szobáját a vasúti / vasútállomás nagyon különbözik egy szobát a repülőtereken. Tudtuk, hogy csak átöltözni, és táplálja a babát, semmi mást csinálni.

Így mentünk a plázába „Atrium” az állomás közelében, és ott, a kávézó csendben várta a vonatot.

Gyermekek futott, és ugrott először, de hosszú várakozás után álmából. A vonat már most a csúszás. ))) A probléma a helyeket a különböző autók, hamar úgy döntött, ő elcseréli az emberekkel. Köszönöm nekik is!

A St. Petersburg, voltunk szombaton 9.00 órakor. A moszkvai vasútállomás otelyaRA a Nyevszkij. amely a központban, megvan a buszon - 5 megálló.

RA Hotel on Nevsky - hálózatának szállodák Budapesten RAGROUP csoporthoz tartozó vállalkozások.

Mivel meg kellett tölteni az éjszakát, csak mi bérelt két szoba a tetőtérben (tetőtérben ablakok).

szoba Nevsky 44

Gyors reggeli, mentünk sétálni Péter.

Ezen a napon az időjárás meglepően száraz és meleg. Persze, két napig nem igazán látogassa meg a látnivalókat, és látogasson el az összes szórakoztató hely a gyermekek.

Gyerekekkel Budapesten, gyerekekkel utazik

Az első pillanatban, hogy a városban, már szilárdan elhatározta, hogy jöjjön ide.

Utunk-ben fejeződött be az azonos spontán, mint az út maga. )))

Talán ezért tudtuk, hogy ilyen kevés kategóriájú.

Meg kell készíteni előre mindenkinek! De van egy bizonyos spontaneitás, izgalom, a spontaneitás és a romantika.

Két nappal kirándulás Budapest, hamar ment át a Nyevszkij sugárúttól és meglátogatott több látnivalók:

A ház a „Singer”

A Kazan katedrális

Bent a Megváltó Vérző

Szent Izsák Székesegyház

Ebéd és vacsora, a helyi kávézókban

Elég szép környezetben és kiváló ételek. Adj gyerekek színező, hogy ne hagyja ki. A szolgálat azonban nagyon lassú. Folyamatosan siető pincérek, hogy minket gyorsan szolgált, hiszen a kis gyerekek.

Összességében hétvége Budapesten sikeres volt. Két csodálatos napot az északi fővárosban marad az emlékezetünkben sokáig. Sok amit még nem sikerült látni, és látogasson el. Ezért a nagy vágy, hogy jöjjön vissza.

A gyerekek meglepő, hogy egy ilyen hektikus (forays az épületek) elégedett volt. Azt hiszem, nem is veszik észre, hogy nem voltak Moszkvában és Szentpéterváron. )))

Nagyra értékeljük a véleményét, és úgy véljük, az olvasók blogunk is.